Eberspächeri või Calixi eelsoojenduse kasutamine on kasulik mootorile ja auto omanik tunnetab seda kasu ka otseselt oma rahakotis.
Seisusoojendi säästab mootorit läbi väiksemate külmkäivituste arvu
Külmalt käivitamine kulutab mootorit umbes sama palju kui 70 kilomeetrit sõitu maanteel. Korrutades oma külmkäivitused selle arvuga, saame teada, kui palju võiksime säästa mootori ressurssi eelsoojendit kasutades.
Võrdleme näiteks kahe sarnase läbisõiduga autot spidomeetrinäiduga 150000km ja vanusega 3a. Kasutades autot nov. -veebruar tööpäeviti (21p.) ja tehes 3 käivitust päevas saame arvu 52920. Seega eelsoojendit kasutava auto mootori kulumine on vähemalt 52920 km ehk 30% võrra väiksem kui külmkäivitusi tegeval sõidukil. Spidomeetri näit on aga sama! Mootorisoojendusi seostatakse talve ja külmade ilmastikutingimustega, kuid enamik inimesi ei tea, et mootorit, mille töötemperatuur on alla 85 kraadi, loetakse külmaks! Seega ei ole külmakäivituse probleem seotud ainult talvega.
Säästa kütust ja tõsta oma sõiduki väärtust!
Seisusoojendi on argument ka autot müües. Võib arvestada, et soojendiga auto mootor on tunduvalt vähem kulunud võrreldes sama läbisõiduga sarnaste autodega. Eberspächeri eelsoojendi puhul saab isegi vaadata, kui palju tunde on omanik soojendit pruukinud. Omaniku rahakotile on kohene ja otsene sääst läbi kütusekulu vähenemise. Eelsoojendatud mootoriga vajate käivitamiseks ligi 20 % vähem kütust. Eelsoojendatud mootori kütusekulu on tunduvalt väiksem ja seega säästab autoomanik raha. Mootorisoojendus tasub ennast ära lühikese ajaga.