Cooltronic

COOLTRONIC on õhukonditsioneer, mis töötab nagu kodu majapidamises kasutatav, kuigi 24V toitepingega. Seade on mõeldud töötama olukorras, kui veoauto mootor on väljalülitatud.

Üle Euroopa on keelatud hoida mootorit käimas auto peatustel parklates. Isegi jahutuse ja soojendamise eesmärgil ei tohi seda teha.

COOLTRONIC seade alandab õhu konditsioneerimisega temperatuuri ja niiskust auto kabiinis, millega alandatakse ka tajutavat temperatuuri. Tajutav temperatuur sõltub õhu tegelikust temperatuurist ja õhuniiskusest. Selle seose mõõtmiseks on Umidexi soojaindeks. Kui seda indeksi väärtust vaadelda tabeli kujul, siis näiteks õhk 32° C ja 80% niiskust on tegelikkuses tajutav temperatuurina 48° C. 

COOLTRONIC seade on nii tõhus, et on suuteline vaid tunni jooksul alandama kabiini temperatuuri (32° C ja 70% niiskust) normaalse tajutava temperatuurini (22° C ja 45% niiskust). 

Tavalised vee aurustamise põhimõttel töötavad kabiinijahutid ei suuda alandada temperatuuri rohkem kui 4-5° C võrreldes ümbritseva temperatuuriga. Samas aga aurustamisel eraldub lisaniiskus kabiini sees olevasse õhku ja tõstab suhtelise niiskuse taset.  See on probleem, sest kui õhu temperatuur alandatakse isegi 27-28° C-ni auto kabiinis, aga õhuniiskus jääb ikkagi 70% peale, siis Umidexi soojaindeksist lähtuvalt on tajutavaks temperatuuriks 35° C. 

Meil on pakkuda teile COOLTRONIC’u kolme põhimudelit (Hach, Top ja Back), mis katab kõikide veoautode kabiiniõhu jahutamise vajadused. 

Kuna veoautod on erinevad, siis ei ole olemas „parimat“ jahuti mudelit, vaid on olemas õige mudel teie auto tarbeks. 

Näiteks Top või Back mudeliga te saate hästi jahutada just magamislavatsi osa kabiinis. Samas aga vajavad nad mõlemad ruumi autokabiini peal või taga. Lisaks on vaja puurida augud külmaaine torustikule läbi kabiini seina, millega ühendatakse konditsioneeri sise- ja välisosa. See on aktsepteeritav mõnede inimeste puhul, aga mõni ei soovi auke teha oma auto kabiini seina. Top mudeli puhul on vajalik omada lisaks katusespoilerit, mille varju seadme välisosa asetatakse.

Kui sa installeerid aga Hach mudeli, siis sa ei pea puurima ühtegi auku kabiini seina sisse ja saad samas jahutada kogu kabiini täies ulatuses.