Ebercool

Ebercool on Prantsusmaal Eberspächer S.A.S tehases toodetav õhujahuti, mis töötab tavalise vee baasil. Tööpõhimõte seisneb vee aurustamises ja seejärel läbi ventilaatori salongi juhtimises.

Toote põhifunktsioon on jahutada sõidukite salongi ja suurendada nii sõitjate mugavust ning turvalisust.

Ebercool õhujahtutisüsteem koosneb aurustisüsteemist, laepolstri kattest koos juhtimispaneeliga, elektriliste ja hüdrauliliste ühenduste komplektist ning veepaagist.

Juhtide jaoks tähendab Ebercool eelkõige suuremat mugavust puhkeajal, seeläbi vähenenud väsimust ning kokkuvõtteks turvalisemat sõitu. Testides on tõestatud, et õhujahuteid kasutavate sõidukite puhul vähenes avariioht kuni 50%!

 

Tugevused:

  • Suurim temperatuurialandamine turul  (sõltub  välitemperatuurist ja õhuniiskusest, kuid mida kuumem ja kuivem õhk, seda efektiivsem on Ebercool).
  • Ebercool pakub üle 70 mudelikohase paigalduskomplekti – nii on tagatud kiirem, soodsam ja kvaliteetsem paigaldus
  • Elektrooniline kaitsesüsteem lühisele, üle- ja alapingele
  • Kuni 3 aastat garantiid tootele (Intelligent12, kehtib kui kõik hooldused on õigeaegselt tehtud) ja paigaldusele (kui paigaldab volitatud edasimüüja)
  • Elektromagnetiliselt ühilduv infrapuna kaugjuhtimispult
  • Kabiinist reguleeritav õhukindel  sulgemisüsteem talveperioodiks


Ebercool eelised konditsioneeri ees:

  • 100% puhas, kuna töötab tavalise veega
  • Tarbib vähem voolu
  • Sõidukil väiksem kütusekulu
  • Efektiivsem
  • Soodsam soetada

 

Ebercool erinevad mudelid on:

  • Intelligent+  (automaatne)
  • Optima  (soodsaim, manuaalne juhtimine)
  • X-Treme  (lisa tolmufilter, ehitus- ja põllutöömasinatele, kõrge)
  • Holiday  (ilma veepaagita, matkaautodele)
  • uudisena Intelligent12  (õhuke, täisautomaatne, garantii 3a)

 

Ebercool aircooler

Tavaliselt paigaldatakse sõiduki katusele ja seda võib turvaliselt kasutada ka juhi magamise ajal. Sõidukis sees on juhtseade, nupud ja kasutajal ka pult. Positiivne külg ongi, et seisma jäädes auto konditsioneeri kasutada ei saa, küll aga Ebercooli.

Toodetakse selleks, et pakkuda sõidukijuhtidele kvaliteetset töö ja puhkeaega. Halbades tingimustes magamine väsitab ja tulemused on tänu sellele väga halvad. Sõiduki kabiini temperatuur võib tõusta suvistes tingimustes üle 50 kraadi. Hetkel on Ebercoolil kõige suurem temperatuuri vahe tekitamise võimsus, võrreldes teiste sarnaste toodete pakkujatega. Töötamistestid on läbi viidud kõik lõuna Prantsusmaa suvedes. Ebercool ei ole konditsioneer vaid õhu jahuti. Tema töö sõltub õhu temperatuurist ja õhu niiskusest ( seda viimast vaja teada ka selleks, et kui on vaja selgitada kasutajale kuidas see aparaat töötab). Suvel on tavaliselt kuni 40% õhuniiskust. Kasutamiseks on vaja avada aken 2-3 cm ja auto sees tõstetakse õhuniiskust aurustiga, mis omakorda jahutab maha õhu, mis auto sees. Avatud akna kaudu aurustub liigne niiskus ja nii ei teki ka liigset kondensaati auto sisemusse. Uutel toodetel on järelpuhumisfunktsioon, mis aitab näiteks hommikul autosse värske õhu sisse saada ja niiskuse ülejäägid ära kuivatada nii autost kui Ebercoolist. Hetkel on Ebercool ainus teadaolev automudeli kohaste paigalduskomplektidega õhujahutussüsteem. Selline lahendus tähendab kiiremat paigaldust ja kinnitatud kvaliteeti ning väiksemat veavõimalust. Hetkel on olemas 72 erinevat paigalduskomplekti. Ilma katuseluugita autodele on olemas oma paigalduskomplekt. Tootjal on olemas eelnevad kogemused universaalsete paigalduskomplektidega ja tulemus ei ole olnud kvaliteetne ning ohutu. Küll on sadanud vihm läbi, küll on välisõhu liikumine olnud liialt kuulda jne. Automudelikohaste komplektide loetelu on olemas nimekirjas. Paigaldusasenditega on nii, et kui veepaagi jaoks ei ole ruumi sõiduki kabiini küljes, siis võib teda ka šaššii külge paigaldada. Paigalduskomplektid on valikulised. Üks tähelepanu koht, et kui kere külge paigaldatakse veepaak, siis veepaagi ühendused tuleb alati kiirliidetest avada, enne kui kallutatavat kabiini liigutada, vastasel korral lõhutakse ühendused ära. Veepaagi paigalduskomplekt on vastavalt varustatud, olenevalt paigaldusasendist. Kõige lihtsam viis kuidas kontrollida mahtuvust kabiini taha on mõõta käelabaga laiali sirutatud sõrmedega, kui kätt saab selliselt kabiini taha vabalt asetada siis on seal ka piisavalt ruumi.

Kaitsesüsteemid. Agregaadil on olemas lühisekaitse, ülepinge ja alapinge kaitse. 24V seadmetel on alumine pingepiir 22 V. Uutel versioonidel on võimalik reguleerida neid näitajaid vastavalt autotüübile. Ebercooli on võimalik kasutada ka sõidu ajal nii jahutina kui ka lihtsalt ventilaatorina. Maksimaalsel võimsusel tarbib 100w elektri energiat- umbes 4A. Displeiga versioonidel kuvatakse veakoode sõnadena displeile. Lihtsamatel versioonidel võimalus puudub, küll aga on olemas veepaagi tühjenemis andur ja selle indikaator. Tootel on tehasegarantii 2a. Pult töötab infrapuna signaaliga ja ei sega teiste seadmete tööd. Talvehooajaks saab õue külma ja tuule eest seesmised klapid sulgeda ja sellest piisab kabiini täielikuks isoleerimiseks. Konkurentide versioonidel on talveks vaja katuselt klapid sulgeda, et soojus välja ei pääseks ja niiskus sisse. Võrreldes konditsioneeridega on „roheline“. Töötab puhta veega ja tal on madal voolutarve. Keskmine konditsioneer tarbib 18A Ebercool maksimaalselt 4A. Aerodünaamilise katusekattega autodel on soovituslik sõidu ajal, kui jahuti ei tööta, ventilatsiooniavad sulgeda, et ei tekiks alarõhku . Veepaak on talviseks ajaks vaja alumises osas olevast väljutusavast tühjendada, et ei oleks lõhkikülmumise ohtu.