Tehniline eripära:
- kahekordne kasu – salongi ja mootori soojendus
- sooja õhu jaotus sõiduki enda õhukanalite kaudu
- nüüdisaegne tehnoloogia (kõrge vastupidavus, usaldusväärsus ja eluiga)
- täisautomaatne soojendusprotsess
- vähese müraga, 4 dB vaiksem eelmise põlvkonna mudelist
- mitmekordne kaitsesüsteem
- diagnostikasüsteem
- hooldussõbralik
- salongi eelventilatsioon suvel
- kõige väiksem ja kõige kiirema stardiajaga võrreldes seni maailmas toodetud teiste autonoomsete soojenditega
Kasutuskoht:
- soovituslikult mootoritele töömahuga kuni 1,9 l
- sõiduautod
- väikebussid
- pakiautod
Lisaks on vaja tellida paigalduskomplekt ja juhtimisseade!
Tehnilised andmed:
Hydronic II
|
|||
Bensiinimootor (B)
Diiselmootor (D) |
B4S
D4S |
||
Pinge
|
V
|
12
|
|
Väike
|
Suur
|
||
Küttevõimsus
|
(B) kW
(D) kW |
2,3
2,1 |
4,4
4,3 |
Läbiv vedelikukogus
|
l/h
töörõhk |
250
kuni 2,5 bar |
|
Elektrivõimsus. Käitamine
|
W
|
12
|
27
|
Kütusekulu
|
(B) l/h
(D) l/h |
0,32
0,26 |
0,62
0,52 |
Mõõdud P x L x K
|
mm
|
215 x 86 x 132
|
|
Kaal
|
kg
|
2,4
|